6-Weekse zangchallenge
Elke dag 10 minuten zingen is effectiever dan één keer per week een uur. En elke dag 10 minuten vrij maken is wel te doen, toch? Welkom bij de zangchallenge.
Elke werkdag, zes weken lang, zing ik live in een besloten Facebookgroep, en neem ik je mee met mijn inzingoefeningen. Ik laat me inspireren door bijvoorbeeld het lied waar ik mee bezig ben, de leerling waar ik mee gewerkt heb, door mijn eigen stem en hoe deze die ochtend klinkt. Daarnaast oefen ik standaard met een variatie aan oefeningen waarvan ik weet dat deze een stem in goede conditie brengen en houden. En dat alles deel ik met jou in de live video’s.
Ben jij zanger(es), heb je zangles en vind je het fijn om een goede opwarming te doen voor je verder gaat met repertoire instuderen? Ben jij koorzanger en net weer gestart met jouw koor, dan wil je natuurlijk graag weer voluit mee kunnen zingen. Bouw je stem weer rustig op met deze zangchallenge. Met deze challenge komen er verschillende oefeningen aan bod die je onder andere helpen bij het vergroten van je bereik, je ademvoering, de dynamiek en tekstinterpretatie.
Met deze challenge investeer je in je stem en ga je met nog meer plezier zingen!

Praktische informatie:
- De 6-weekse is geschikt voor elk stemtype, elk niveau en elke leeftijd
- Elke werkdag 10 minuten live, om 9.30 uur
- Start vrijdag 1 oktober, laatste video op vrijdag 12 november
- Investering € 45 incl. btw voor 300 minuten zangles
- Na aanmelding en betaling krijg je uitnodiging tot besloten Facebook groep.
(Heb je geen Facebook neem dan contact op en vraag naar de mogelijkheden.)
De video’s zijn op elk moment van de dag te bekijken en blijven na 12 november nog drie weken online beschikbaar
‘Ik vind de oefeningen erg prettig. Het voelt goed om weer eens lekker te zingen en zo bewust met techniek en mijn ademhaling bezig te zijn.
‘Ik bekijk de video’s op momenten dat het mij past en soms doe ik er een paar achter elkaar en zing ik nog even door.’
‘Ik ben lekker bezig. Ik zet veelvuldig de video stop. Ik laat jou eerst een oefening doen en stop de video en dan doe ik je na. Ik wil goed horen wat jij doet.’